DE POPSCHOOL

Muziekschool in Hardinxveld, Gorinchem, Woudrichem en Hellouw
Al ruim 15 jaar muziekles op maat!

Plezier en passie

Als jij vrolijk wordt van muziek maken, ben je van harte welkom in onze muziekschool in de regio Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem, Hellouw of Woudrichem. Is het jouw grootste droom om ooit in een band te spelen of wil je je voorbereiden op een muziekopleiding, zoals de Rockacademie? Bij De Popschool, dé muziekschool in de regio Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem en Woudrichem, is niets onmogelijk. Wij begeleiden en ondersteunen onze leerlingen met veel plezier en vol met passie om op professionele wijze naar hun persoonlijke doelen toe te werken.

Muziekles op maat bij onze muziekschool

Of je nu jong of oud bent, een beginner of al een vergevorderde musicus: iedereen is welkom in onze muziekschool in de regio Woudrichem, Hardinxveld-Giessendam of Gorinchem om zijn of haar passie voor muziek nog verder te ontdekken en ontwikkelen. Jij dus ook! De invulling van het lesprogramma wordt grotendeels bepaald door jouw eigen muzikale voorkeur. Of je nu van drummen houdt of liever gitaar speelt, wij vinden voor jou een passend lesprogramma. Naast kwaliteit en karakter mag het hebben van plezier natuurlijk niet ontbreken. Samen ontdekken we hoe we met behulp van muziekles op maat jouw talent naar een hoger niveau kunnen tillen!

Een greep uit ons lesaanbod

Wil je graag een bepaald instrument beoefenen, leren zingen of in een musical spelen? Of ben je al wat verder gevorderd, maar wil je nog beter worden of in een band spelen? Dan kun je terecht bij onze muziekschool in de regio Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem, Hellouw of Woudrichem. Met muziekles op maat helpen we jou precies op het tempo dat jij prettig vindt. Wil je meer informatie over onze lessen of heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op. Ben je al enthousiast en wil je een keer een les uitproberen om te kijken of het iets voor je is? Meld je dan aan voor een gratis proefles!

Klinkt dit al als muziek in de oren?

Evenementen

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
20 uren geleden

Op zaterdag 13 april hebben deze jonge toppers hun DEBUUT met hun vocalgroup incl. live band!

zaterdag 13 april

www.musicgiftshop.nl/product/13750637/ticket-optreden-popschool-leeringen-13-
... Bekijk MeerBekijk Minder

zaterdag 13 april

4 dagen geleden

Deze jonge toppers openen onze bandavond!! 🤩 💥🎸🧨 🎶 Ze hebben een knallende set voorbereid!
zaterdag 13 april om 19:00 uur.

www.musicgiftshop.nl/product/13750637/ticket-optreden-popschool-leeringen-13-
... Bekijk MeerBekijk Minder

zaterdag 13 april om 19:00 uur.

Laad meer

reviews