Muziekles op maat in Hardinxveld-Giessendam

Wil jij graag muziekles krijgen van ervaren muzikanten in onze school in Hardinxveld-Giessendam, Gorinchem, Hellouw of Woudrichem? Wij hebben een breed aanbod voor alle leeftijden en alle niveaus! Onze muzieklessen worden speciaal voor elke leerling samengesteld op basis van zijn of haar wensen. Bovendien krijg je bij De Popschool alleen les van ervaren leraren die zelf professioneel muzikant zijn. Met onze passie voor muziek streven wij ernaar om het doel van iedere leerling te behalen. Of je nu alleen de basis wilt leren als nieuwe hobby of echt in een band of solo wilt optreden: wij staan voor je klaar.

Diverse lespaketten

Privé lessen of in groepsverband

Geschikt voor iedere leeftijd

Gitaar speler

Werk aan jouw dromen met professionele muziekles

Ben je nog jong en onervaren of juist wat ouder en heb je al de nodige skills? Bij onze muziekschool ben je altijd welkom om jezelf te verbeteren en je dromen waar te maken. Wij bieden muziekles voor kinderen én volwassen op verschillende locaties aan. Het maakt niet uit of je alleen recreatief muziek wilt spelen of echt hard wilt werken aan je muzikale carrière; wij helpen je om jouw persoonlijke doel te bereiken. Om dit te realiseren, bieden wij vele extra’s aan. Zo kun je bijvoorbeeld samen spelen in een band en worden er regelmatig activiteiten georganiseerd waar jaa aan deel kunt nemen. Hoe leuk is het namelijk om samen met anderen muziek te maken in onze school?

Boek snel een muziekles bij ons

Wil je resultaat behalen met een muziekles? Kies dan voor de lessen van De Popschool. Of je nu kiest voor pianoles of iets anders: wij helpen je het maximale uit jezelf te halen. Vraag gratis een proefles aan of neem contact met ons op door te bellen naar 0184-631546. We staan je graag te woord.

Reviews

© De Popschool 2019. Alle rechten voorbehouden.
Proudly made by Brandstone