Muziekles voor kinderen in Hardinxveld-Giessendam

Bij De Popschool bieden we muziekles aan voor kinderen in Hardinxveld-Giessendam, Woudrichem, Gorinchem en omgeving. Wil jouw kind graag leren drummen of zingen? Of wil hij of zij gitaar of piano leren spelen? Wij stemmen onze muziekles graag af op de wensen en behoeften van jouw kind. Bovendien kunnen niet alleen kinderen bij ons terecht voor muziekles op maat. Ook voor volwassenen, zowel beginners als ervaren muzikanten, bieden wij diverse lesprogramma’s aan. Samen gaan we aan de slag om al jouw dromen waar te maken en bovenal veel plezier te beleven in het maken van muziek.

Wekelijks les

Lessen in groepsverband

Geschikt voor iedere leeftijd

Muziekles op maat voor kinderen

Bij De Popschool ben je altijd verzekerd van muziekles op maat, zowel voor volwassenen als voor kinderen. Ben je nog een beginner en wil je graag de basis van een instrument leren? Of heb je al enige ervaring en wil graag in een band spelen of doorbreken als solo artiest? Onze ervaren docenten helpen je graag verder. Zij hebben niet alleen een studie afgerond aan bijvoorbeeld het conservatorium, maar ook veel praktijkervaring opgedaan als professioneel musicus. Bij ons is jouw kind dus altijd verzekerd van de beste begeleiding en een educatief lesprogramma.

Speel met anderen in een band

Wil jouw kind graag in een band spelen? Wij bieden niet alleen privémuziekles aan voor kinderen, maar ook in groepsverband. Wij zijn altijd bezig om leerlingen met dezelfde muziekstijl en hetzelfde niveau te koppelen. Daarnaast bieden we bandcoaching aan om het beste uit iedere band te halen.

Schrijf je kind in voor muziekles

Onze muziekschool in Hardinxveld-Giessendam biedt verschillende mogelijkheden voor muziekles voor kinderen. Van zangles voor kinderen tot saxofoonles, wij zorgen altijd voor een programma dat goed aansluit bij zijn of haar wensen. Neem voor meer informatie gerust contact met ons op via 0184-631546 of info@depopschool.nl.

Reviews

© De Popschool 2019. Alle rechten voorbehouden.
Proudly made by Brandstone