Bandcoaching

geen privé
les

te volgen als groepsles

Na bandvorming samen naar optredens toewerken

De Popschool moedigt samen muziek maken maar al te graag aan. Daarom zijn wij altijd actief bezig om onze leerlingen te koppelen die in een band willen spelen een goede match zouden kunnen zijn. Om dit realiseren, organiseren wij regelmatig jamsessies. Tijdens deze sessies worden de leerlingen ingedeeld op muzikale interesse, leeftijd en niveau.

Vanuit deze sessies ontstaan er nieuwe bands die bandcoaching krijgen om zich op hun optredens voor te bereiden. Deze repetities vinden eens per maand plaats en worden door ons docententeam begeleid. Het doel is om uiteindelijk geheel zelfstandig een eigen band en alles wat hierbij komt kijken, draaiende te houden. Een knap staaltje werk dus!

Volledig klaar stomen

Om je volledig als band klaar te stomen, biedt De Popschool in regio Gorinchem verschillende voorzieningen aan waarvan jullie gebruik mogen maken. Zo staat de oefenruimte klaar, mogen jullie audio- en clipopnames maken en is er een mogelijkheid tot grafische vormgeving om het plaatje compleet te maken.

Meld je aan voor bandcoaching

Klinkt dat als iets voor jou? Aanmelden voor bandcoaching kan via ons contactformulier of bij je eigen docent.

En oh, we zijn natuurlijk apetrots op alle bands die tot nu toe zijn gevormd! Daarom stellen wij graag de huidige Popschool-bands aan jullie voor.